"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

سالاد توپی

این سالاد خیلی شیک و خوشگله . سر سفره هم غوغا می کنه . یه غذای سبک برای شام هم محسوب می شه , یه بار امتحان کنید پشیمون نمی شید .

مواد لازم :

سیب زمینی متوسط 3 عدد

کره 20 گرم

نمک و فلفل به میزان لازم

سس مایونز 2 ق غ

مواد لازم برای مغز سالاد :

ژامبون خرد شده 1 پیمانه

فلفل دلمه ای خرد شده 2/1 پیمانه

خیار شور نگینی 2/1 پیمانه

مواد لازم برای تزیین روی سالاد :

کلم سفید - کلم قرمز - جعفری ساطوری شده - هویج

سس مایونز

آب لبو - زعفران

کاهو



ادامه مطلب ...

سرعت بیشتر و مدیریت آسانتر Ashampoo PowerUp 3.23 Portable


Ashampoo PowerUp 3.23.3 Portable




معمولا چون اکثر کاربران کامپیوتر ها را افراد مبتدی البته مبتدی از لحاظ تخصصی علم کامپیوتر، تشکیل می دهند بسیاری از اوقات تنظیمات حرفه ای برایشان قابل دسترس نبوده و یا اگر هم به نوعی به سراغ تنظیمات ویندوز و سیستم عامل خود بروند دچار سردرگمی شده که در این حالت یا قید این کار را زده یا با انجام برخی تنظیمات کارایی سیستم عامل خود را دچار مشکل می نمایند! لذا اگر این افراد پلتفرمی آماده در مقابل داشته که براحتی بتوانند تنظیمات خود را انجام داده و در صورت بروز مشکل براحتی تنظیمات خود را منتفی نمایند بهتر از آن می باشد که با کنجکاوی های خود سیستم عامل را دچار اختلال نمایند. 
نرم افزار Ashampoo PowerUp  راه حل بسیار مناسبی برای کاربرانی است که نمی خواهند ساعت ها وقت صرف یادگیری تنظیمات و طرز کار ویندوز بخصوص ویندوز ویستا کنند می باشد. این نرم افزار یک مرکز کنترل برای انجام تمامی تنظیمات ویندوز به زبانی بسیار ساده است که قابل فهم توسط همه ی کاربران می باشد. در نسخه های جدید قابلیت های جدید به این نرم افزار اضافه شده است که از مشکلاتی که در اثر تنظیمات نادرست ایجاد می شود جلوگیری به عمل می آورد، علاوه براین دارای تنظیمات و کنترل های بیشتری نسبت به نسخه های قبل است، در ضمن کار با برنامه ساده تر از نسخه های قبل شده است. نسخه ی جدید دارای ظاهری زیباتر و گرافیکی تر قبل است که برای ویندوز ویستا طراحی شده است.


ادامه مطلب ...

بهینه ساز کارامد و راحت (پرتابل) FixCleaner 2.0.4287 Portable

FixCleaner 2.0.4287.701 Portable





نرم افزار FixCleaner 2.0.4287.701 یکی از نرم افزار های ساخته شده در دسته نرم افزار های بهینه سازی و افزایشسرعت رایانه می باشد که این ابزار با بررسی دقیق رجیستری و هارد دیسک کلیه خطاها و کلید های خراب رجستری را پیدا کرده و آنها را تصحیح می کند، وجود این گونه خطاها در رجیستری موجب بروز مشکلاتی از جمله هنگ کردن ویندوز و کند شدن سرعت آن می شود. همچنین با استفاده از ابزارهای کمکی این برنامه می توانید کنترل دقیقی بر روی نصب و حذف برنامه ها، مدیریت برنامه های StartUp، ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری و … داشته باشید. 



ادامه مطلب ...