"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

مبدل قدرتمند ویدیو acdVIDEO Converter Pro 2.0.23 Portable

acdVIDEO Converter Pro 2.0.23 Portable




acdVIDEO Converter Pro 2.0.23 مبدلی ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد که می تواند فایل های ویدئویی در فرمت های رایج را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل کند.

 وقتی نسبت دید یک ویدئوی ورودی با نسبت دید پروفایل ویدئوی خروجی مطابقت نداشته باشد، ACDVIDEO Converter به صورت خودکار لبه های ویدئوی ورودی را برای مشاهده تمام صفحه، برش می دهد ، شما می توانید از این ویژگی برای نمایش تمام صفحه ویدیوها در موبایلتان بهره مند شوید. شما همچنین با استفاده از نرم افزار ACDVideo Convertor می توانید فایل های صوتی دلخواه خود را به صورت mp3 یا wma از فایل ویدئویی استخراج کنید.


 ACDVIDEO Converter به شما امکان ساخت لیست ویدئو برای تبدیل و تنظیم نرم افزار برای خاموش شدن بعد از اتمام عملیات را می دهد. همچنین قابلیت Start و Pause از دیگر امکانات مفید آن می باشد.


برخی از ویژگی های acdVIDEO Converter :

رابط کاربری زیبا و ساده

جنبه های ویدئویی هوشمند نسبت برش

استخراج صدا از فیلم

طراحی شده برای دستگاه های رسانه ای قابل حمل

و ...


ادامه مطلب ...

عکس با هر ویرایشی از صفحه نمایش picpick 3.1.7 Portable

picpick 3.1.7 Portable







PicPick 3.1.7 نام نرم افزاری قدرتمند و کم حجم در زمینه عکسبرداری از محیط ویندوز و برنامه های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از صفحه دسکتاپ ، سندهای متنی ، عکس ها ، فایل های PDF ، صفحات وب و … عکسبرداری نمایند.

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن با کمک ابزارهای پیشرفته ، توانایی ذخیره سازی عکس ها و متن ها با فرمت های دلخواه و … اشاره نمود.

 از نکات مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی اشاره نمود، طوری که محیط کلی این برنامه فارسی بوده و شما بدون دردسر می توانید با تمام قسمت های برنامه به راحتی کار کنید. 

همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر با محیط ساده می باشد که می توان با آن عکسهای گرفته شده و یا دیگر عکسها را ویرایش نمود. ویرایشگر این برنامه امکانات خوب و جالبی از جمله ابزار و افکت های زیبا برای ویرایش تصویر دارد.


ادامه مطلب ...

بهینه‌سازی و رفع‌مشکلات ویندوز Acebyte Utilities FREE Portable

Acebyte Utilities FREE Portable



 برنامه ای برای بهینه سازی و رفع مشکلات کامپیوتر می‌باشد با استفاده از این برنامه شما قادر به حذف فایل‌های ناخواسته، پاک سازی رجیستری، حفظ حریم خصوصی و بهینه سازی سرعت کامپیوتر می‌باشید. 

بعد از شناسایی این گونه فایل‌ها تنها با یک کلیک این مشکلات قابل تعمیر، پاک‌سازی و یا بهینه کردن می‌باشند.

ابزار پاک کننده رجیستری برنامه به شما امکان حذف اطلاعات و داده های غیر ضروری و غیر معتبر را می‌دهد. در کنار این امکان ابزار یکپارچه سازی رجیستری که استفاده از آن بعد از پاک‌سازی رجیستری در فواصل زمانی معین توصیه می‌شود باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها و کار با سیستم عامل می‌شود.


ادامه مطلب ...

افزایش سرعت رایانه FREE Windows Tuner 2.0.0.1 + Portable

 FREE Windows Tuner 2.0.0.1 Portable




به کمک نرم افزار جدید و رایگان Free Windows Tuner میتوانید سرعت رایانه خود را تا ۸۰ ٪ افزایش دهید.نرم افزار Free Windows Tuner با پاک کردن حافظه های اشغالی رم و رجیستری ویندوز باعث افزایش سرعت رایانه شما می شود.



ادامه مطلب ...