"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

بهینه سازی رجیستری ویندوز ARO 2012 Portable



ARO 2012 Portable



 ARO 2012 Portable برنامه ای برای پیدا کردن خطاهای که در رجیستری ویندوز مخفی شده، شناسایی درهم و برهمی کامپیوتر و مرورگر های وب (پخش فایل های برنامه بر روی هارد)که ممکن است کارایی کامپیوتر را پایین بیاورند و حصول اطمینان از اینکه کامپیوتر دارای برنامه های امنیتی بروز شده هست، می‌باشد. با موتور جستجو پیشرفته این برنامه، امکان جستجوی عمیق برای شناسایی و تعمیر خطاهای رجیستری فراهم می‌شود. همچنین ARO 2012 قادر به جستجو و حذف فایل‌های بی مصرف که در طول زمان بر روی سیستم انباشته شده‌اند و قادر به کاهش کارایی کامپیوتر هستند می‌باشد. این ابزار رجیستری دارای امتیازات بالا و قدرتمند در حین حال با کاربرد آسان قادر به حفظ عملکرد سیستم به مانند روزهای اول نصب سیستم عامل می‌باشد.

ARO 2012 v8.0.7.0

(برای خواندن تمام متن و دانلود به "ادامه مطلب" رجوع کنید)


ادامه مطلب ...

اطلاعات خواندنی درباره تبخال



"تبخال"


اگرچه نمى‌توان تبخال را معالجه کرد یا به کلى از آن پیشگیرى کرد، اما راه هایى وجود دارد که مى تواند توالى بروز آن را کاهش دهد یا مدت بروز آن را محدود کند. تبخال کاملاً با  آفت که بعضى افراد آن را با تبخال اشتباه می‌کنند،  متفاوت است. آفت ها معمولاً مسرى نیستند و زخم هایى هستند که بر روى بافت‌هاى نرم درون دهان به وجود مى آیند، جایى که تبخال نمى‌زند.

(برای خواندن کل متن به ادامه مطلب رجوع کنید)


ادامه مطلب ...

"مراقبت های اولیه در هنگام بروز حوادث"

"مراقبت های اولیه در هنگام بروز حوادث"





حوادثی نظیرمسمومیت ، سقوط از بلندی ، خونریزی و نظایر آن ، ممکن است برای هر کس و در هر جا اتفاق بیفتد . درچنین مواقعی همیشه به عنوان اولین عکس العمل برای نجات جان مصدوم ، باید به نزدیکترین سرویس خدماتی اورژانس ، اعم از بیمارستان و یا آتش نشانی ، تلفن کرد .

اما تا رسیدن کمک ، مراقبتهای اولیه صحیح از شخص آسیب دیده ، بدون توجه به میزان سبکی یا سنگینی ظاهری جراحات ، ضروری است و می تواند در بهبود سریعتر آسیبهای وارده و حتی در مرگ و زندگی مصدوم بسیار موثر باشد .
آیا می دانید که اگر کسی مثلا دچار سوختگی شود ویا از پله ها بیفتد ، تا رسیدن پزشک ، چه کمکهایی می توانید به او بکنید ؟ و چه کارهایی نباید بکنید تا صدمات بیشتری به قربانی وارد نیاید؟
در این جا به شمردن برخی از عمومی ترین حوادثی که ممکن است در خانه یا در کارگاه و یا هر محل دیگر رخ دهد ، شما را با مراقبتهای اولیه لازمی که باید از مصدوم هرحادثه به عمل آید آشنا می سازم و امیدوارم از این حوادث برای هیچ کس اتفاق نیفتد .

(روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...

کیمچی ( غذای مشهور کره‌ای )



شما را نمی دانم ، اما من فکر میکنم کیم چی یکی از خوشمزه ترین غذاهای دنیاست. همچین توصیه می کنم کاهو را در غذاهای خود بیشتر استفاده کنید. همبرگر با کاهو شور ، جوجه با سالاد کاهو ، هات داگ با ترشی کاهو ، سوشی با ترشی زنجبیل و کاهو و برنج با کیم چی را حتما امتحان کنید.

کیمچی

کیمچی سرشار از ویتامین A ، B و C است اما بزرگترین فایده آن در قسمت تخمیر آن است. بعد از تخمیر یک باکتری سالم در غذا بوجود می آید که "لاکتوباسیلی" نامیده می شود. این باکتری در غذاهایی که تخمیر می شوند و همچنین در ماست نیز وجود دارد. این باکتری به هضم غذا کمک می کند و باعث می شود شما بعد از غذا دچار سوء هاضمه نشوید.
کیم چی را با روش های متفاوتی تهیه می کنند. اما بهترین نوع آن کیم چی است که از سبزیجات مانند کاهو ، خیار ، تربچه ، فلفل هندی ، سیر ، پیازچه ، زنجبیل ، و سس ماهی تهیه شده باشد.
معمولا کیم چی را بعد از تخمیر مصرف می کنند اما نوع تخمیر نشده آن نیز قابل استفاده می شود.

کیم چی یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین غذاهای کره ای است. ابتدا کیم چی به تندی امروزی نبود. ما در این مقاله کیم چی سبزیجات را به شما آموزش دادیم. اما انواع مختلفی از کیم چی وجود دارد. می توانید در این نوع کیم چی که با سبزیجات تهیه شده هر نوع سبزیجاتی را که دوست داشتید به آن اضافه کنید هیچ محدودیتی در انتخاب سبزیجات وجود ندارد.

 (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...

خواص و طرز تهیه سرکه سیب

خواص و طرز تهیه "سرکه سیب"






خواص سرکه سیب:

سرکه سیب برای سلامتی بدن فواید بسیاری دارد که به شرح زیر است:
1- سرکه سیب دارای خاصیت آنتی بیوتیکی و ضدعفونی کننده است. ضد باکتری و ضد قارچ است و باعث ارتقاء عمل سیستم ایمنی بدن در مقابله با عوامل بیماری زا می شود.
2- مقدار پتاسیم بدن را تنظیم می کند، در نتیجه به حفظ تعادل اسیدی- بازی خون کمک می کند.
3- بری تصلب شرائین مفید است زیرا هنگام مستحکم شدن استخوان ها توده کلسیمی موجود در مفاصل را تجزیه می کند.
4- برای درمان مسمومیت غذایی و ناراحتی های گوارشی مفید است.
5- درمان عفونت ادراری
6- کاهش فشار خون بالا
7- در افرادی که داروهای دیورتیک ( ادرارآور ) مصرف می کنند، مصرف سرکه سیب، باعث جایگزین شدن و جبران پتاسیم از دست رفته می شود. برای این منظور دو قاشق مرباخوری سرکه سیب را با مقداری آب مصرف کنید.
سالیان سال مردم معتقد بودند سرکه سیب، بعنوان ماده ای بر علیه عفونت و حتی پوکی استخوان و نیز برای هضم بهتر موادغذایی موثر است.
بر اساس مطالب سایت vinegarbook.co.uk باید بگویم که سرکه سیب نه تنها باعث سرطان نمی شود ، بلکه از بروز سرطان پیشگری هم می کند. اگر چه سرکه سیب سرطان را درمان نمی کند ، ولی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد. رادیکال های آزاد ترکیبات خطرناکی هستند که در اثر اکسیداسیون به وجود می آیند و باعث تخریب سلول های بدن ، پیری زودرس سلول ها و ایجاد سرطان می شوند. بتاکارتن آنتی اکسیدان مهمی است که در سرکه سیب وجود دارد و رادیکال های آزاد را خنثی می کند. سرکه سیب علاوه بر بتاکاروتن ، ماده دیگری دارد که از سرطان جلوگیری می کند . نام این ماده پکتین است. پکتین یک نوع فیبر غذایی است. مطالعات نشان داده که دریافت زیاد فیبر از بروز سرطان و به خصوص سرطان روده در بدن جلوگیری می کند ، زیرا فیبر های با مواد سرطان زا در روده ترکیب می شوند و باعث دفع سریع تر آنها از بدن می شوند.  (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)



ادامه مطلب ...

بیماریها و حوادث اورژانسی

بیماریها و حوادث اورژانسی





بیماریها و حوادث اورژانس به مواردی اطلاق می گردند که در صورت عدم ارائه به موقع اقدامات امدادی - درمانی ، منجر به صدمات عضوی و یا جانی و نیز مشکلات روانی بیمار میشود. در کشورهای مختلف جهان برای کاستن از عوارض و مرگ و میر ناشی از بیماری ها و حوادث اورژانس، سیستمی موفق و کارآمد با عنوان " خدمات فوریت های پزشکی یا EMS" طراحی شده است که وظیفه این سیستم، ارائه خدمات درمانی بر بالین بیمار در موارد اورژانس و در صورت نیاز ، انتقال به مراکز درمانی است. این سیستم در ایران با عنوان فوریت های پزشکی 115شناخته می شود.



از آنجا که با توجه به رشد جمعیت و کمبود امکانات ، ظرفیت پاسخگوئی این سیستم محدود می باشد، در نتیجه لازم است تدابیری در این زمینه اندیشیده شود تا حتی با امکانات موجود نیز بتوان از عوارض و مرگ و میر بیماران اورزانس جلوگیری کرد.به همین منظور ، اپراتورهای اورژانس 115 که وظیفه پاسخگوئی به تماس گیرندگان اورژانس را دارند، از افراد آموزش دیده ( کارشناس پرستاری) انتخاب شده اند تا راهنمایی های لازم را در موارد مختلف به شهروندان ارائه دهند و از گسیل بی مورد آمبولانس جلوگیری شود.همچنین وجود پزشکان در واحد ارتباطات اورژانس ، راهی دیگر برای تحقق این امر می باشد. در نهایت مهم ترین نکته نحوه برخورد شهروندان عزیز با موارد یا بیماری های اورژانس است که مراجعه به جزوات آموزشی و کتبی در این زمینه توسط اورژانس کشور منتشر می شود و می تواند در بسیاری از موارد به نحوه پاسخگوئی این سیستم کمک نماید.

 (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...