"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

پخش فیلم و موزیک با امکانات بسیار عالی SMPlayer 0.8

SMPlayer 0.8





حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های تصویری جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در میهن دانلود یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر را برایتان آماده کرده ایم که در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)



ادامه مطلب ...

بهینه‌ساز ویندوز Advanced SystemCare PRO 5.1.0.196 Portable

Advanced SystemCare PRO 5.1.0.196 Portable




Advanced SystemCare PRO 5.1.0.196 Final منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک 
می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از 
نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد. این نرم افزار که از http://edvardo.blogsky.com 
دانلود میکنید دارای ابزارهای مختلف برای تعمیر خطاها، بهینه سازی سرعت اینترنت و دانلود، پاک سازی فایل های موقتی ویندوز، تضمین امنیت شخصی و حفظ عملکرد بالای کامپیوتر می باشد.

 (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...

تاثیر بازیهای کامپیوتری بر کودکان


آیا بازی‌های کامپیوتری بر کودکان تاثیرات مثبت هم دارد؟




 

دیرزمانی نه چندان دور، شاید دونسل پیشتر،کودکان با الک دولک و یه‌قل‌دوقل ساعات فراغت خود را پر می‌کردند و البته از این بازی‌ها لذت زیادی هم می‌بردند، حالا یکی از کارهای همیشگی پدر و مادرها رفتن به ویدئوکلوپ‌هاست که انواع بازی‌های رایانه‌ای را برای فرزندان خود بخرند و آنها ساعت‌ها از وقت خود را با این بازی‌ها سپری کنند.

امروزه بازی‌های رایانه‌ای در تمام سنین، هم به امری عادی و طبیعی تبدیل شده و هم دغدغه‌ای جدی برای پدرها و مادرهاست.

دلشوره‌ای دائمی در مورد اثرات مخرب این نوع بازی‌ها در روحیه و جسم کودکان یا عدم موفقیت در برنامه‌های اصلی زندگی مثل درس خواندن به دلیل صرف وقت زیاد برای این بازی‌ها و را می‌توان در حرف‌های روزمره والدین دید و شنید.

در این نوشتار، سعی شده به‌صورتی خلاصه و قابل استفاده برای همه، وجوه مختلف این موضوع بررسی و تاثیرات مختلف این دسته از بازی‌ها مورد کاوش قرار گیرد.

 (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید) 


ادامه مطلب ...

کوفته گشنیزی

طرز تهیه کوفته گشنیزی




موادلازم:

گوشت چرخ کرده:350گرم
گشنیز:200 گرم
آرد نخودچی:نصف پیمانه
تخم مرغ:1 عدد
برنج پخته :1 پیمانه
گوجه فرنگی3-2عدد
پیاز:2 عدد
زرد چوبه : 1 قاشق چایخوری
ادویه مخلوط:1 قاشق چایخوری
نمک و فلفل :به میزان لازم
روغن:به میزان لازم
رب گوجه:1 قاشق غذا خوری
آلو:100 گرم
آب لیمو ترش یا آبغوره:3 قاشق سوپخوری
 (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید) 

ادامه مطلب ...

پرتابل‌سازی نرم‌افزارها با Cameyo 2.0.831 Portable

Cameyo 2.0.831 Portable





برنامه Cameyo می تواند انواع مرورگرهای وب ، برنامه های کاربردی و … به برنامه های قابل حمل تبدیل کند اما شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این باشد که این برنامه چگونه می تواند از هر نرم افزار دیگری یک نسخه قابل حمل بسازد که در هر سیستم دیگری بتواند به راحتی و بدون اشکل اجرا شده و کاربر بتواند از آن استفاده کند. روشی که برنامه Cameyo از آن برای ایجاد نسخه های قابل حمل نرم افزار ها استفاده می کند بسیار ساده است. این برنامه تنها قبل از نصب برنامه مورد نظر شما یک نسخه از حالت فعلی قسمت های مختلف ویندوز شما تهیه می کند و وقتی شما برنامه مورد نظر را بر روی سیستم خود نصب کردید نیز یکبار دیگر این کار را انجام می دهد. حال حتماً خود شما نیز با طرز کار این برنامه آشنا شده اید. بله ، تنها کافی است اختلافات موجود در این دو نسخه گرفته شده از ویندوز را این برنامه شناسایی کند و متوجه شود که برنامه نصب شدهخ در حقیقت چه تغییراتی بر روی رجیستری سیستم ، فایل ها و … انجام داده است که این تغییرات و کپی برداری ها در حقیقت همان برنامه مورد نظر ما هستند. حال برنامه Cameyo یک فایل اجرایی از این تغییرات ایجاد می کند که شما در هر سیستم که این فایل را اجرا کنید بدون نصب آن نرم افزار بر روی آن سیستم می توانید به راحتی از آن نرم افزار استفاده کنید. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید) 


ادامه مطلب ...

اعتماد به نفس در کودکان

اعتماد به نفس در کودکان






علل و انگیزه های بسیاری وجود دارد که سبب پیدایش بی اعتمادی و سرکوب شدن اعتماد به نفس در کودکان می شود و اهم آنها عبارت اند از:
 - وجود تبعیضات درخانواده و توجه فوق العاده والدین به یک کودک و مهمل گذاشتن حق کودک دیگر.
- به رخ کشیدن ضعف ها و عیوب کودک و سعی در بزرگ کردن آن و تحقیر کودک بدان طریق .

- آشکار کردن عیوب و افشا کردن لغزش های او درحضور کسانی که کودک در نزد آنها از احترامی برخوردار است.

- استبداد والدین و تحمیل نظرات خود بر طفل بدون در نظر گرفتن توان تحمل او.
- مراقبت شدید والدین از کودک به گونه ای که او را شدیداً به خود وابسته نمایند.
- مقایسه کردن کودک با فرد یا افراد دیگری که طفل توان رسیدن به آنها را ندارد.
- سرزنش های افراطی به گونه ای که طفل را از خود و لیاقت خود نومید کند.
- قرار دادن کودک لوس و نازپرورده در محیطی که او را نیکو تحویل نمی گیرند. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...

افسردگی - تست افسردگی

افسردگی چیست؟





افسردگی یکی از رایج ترین و نیز جدی ترین اختلالات مرتبط با سلامت ذهن است که بشر امروز با آن دست به گریبان است ، اما با وجود این امروزه ما قادر هستیم که این بیماری را که به «ام المرض» معروف است خیلی موثر تر از سابق درمان کنیم . زیرا درک و شناخت بهتری از علل ایجاد افسردگی بالینی در اختیار داریم . بسیاری از مردم در نتیجه حادثه یا رویدادهای تلخی که در زندگی شان رخ می دهد دچار افسردگی می شوند . در حال حاضر مشخص شده است که سوابق خانوادگی و ژنتیکی هم میزان ابتلا فرد به بیماری افسردگی را افزایش می دهد . همچنین تنش های مستمر و فزاینده و عدم مکانیزم های مناسب برای مقابله با آن نیز در پدید آمدن افسردگی موثر است . امروزه می دانیم که در ایجاد هر یک از انواع افسردگی ، هم عوامل بیولوژیکی و هم عوامل روان شناختی دخالت دارند و این بیماری صرفا یک اختلال بیوشیمی ـ پزشکی نیست . (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)



ادامه مطلب ...

پلیری قدرتمند و توانا VLC Media Player 2.02

VLC Media Player 2.0.2


VLC Media Player 2.0.2 نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC که از edvardo.blogsky.com دانلود میکنید بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)

ادامه مطلب ...

نرم‌افزار چند منظوره مدیریت عکس XnView 1.98.5

XnView 1.98.5



نرم افزار گرافیکی XnView 1.98.5 یک نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر است که به شما اجازه می دهد با تصاویر خود به صورت تکی یا دسته ای کارهای خارق العاده ای انجام دهید و چیزی شبیه معجزه انجام دهید. دلیل اینکه این همه از این نرم افزار کم حجم تعریف و تمجید کردیم این است که این نرم افزار کوچک قادر است کارهای فوق العاده ای با تصاویر شما انجام دهد. از تبدیل و تغییر اندازه تا برچسب زدن روی یک یا 1000000 فایل به صورت همزمان گرفته تا تغییر پارامتریک فایل ها به صورت تکی یا دسته جمعی. این نرم افزار گرافیکی کارهای بسیار بر روی تصاویر شما انجام می دهد. کافی است تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس عملیات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه بر روی تصویر انجام دهید. امیدواریم از دانلود نرم افزار XnView لذت ببرید. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)


ادامه مطلب ...

علل ترس در کودکان

ترس در کودکان





بسیاری از والدین با مشکلاتی از قبیل ترس کودک از حیوانات ، ترس از تاریکی ، ترس از غریبه‌ها و... مواجه می‌شوند و واقعا نمی‌دانند که چگونه رفتاری باید در مقابل این ترس‌ها داشته باشند. خیلی از آنها تلاش زیاد می‌کنند تا به کودک خود نشان دهند که ترس او موردی ندارد و هیچ جای ترس وجود ندارد. اما گویا هر چه بیشتر تلاش می‌کنند کودکشان در ترس خود مصمم‌تر می‌شود. در برخورد با چنین ترس‌هایی والدین در اولین گام باید دلایل آنرا مشخص کنند. برخی از این ترس‌ها طبیعی بوده و لازم نیست والدین حساسیت زیادی در مورد آنها نشان دهند و برخی بنا به دلایلی رخ می‌دهند که لازم است در رفع این ترس‌ها مورد توجه قرار گیرند. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)

ادامه مطلب ...