"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

42 فایل کوچک و واقعاً عجیب

حرکات آرام و چشم‌نواز رنگها در اعماق بینهایت!


سلام، سلامی چو بوی خوش آشنایی



اسکرین شاتی که مشاهده میکنید تصویر کوچکی از نمایش زیبا، آرام‌بخش و چشم‌نواز هر یک از 42 فایل کوچک و واقعاً عجیب است.

هر فایل تقریباً 115 کیلو بایتی کاری مکنند، کارستان!

حرکات آرام و چشم‌نواز رنگها در اعماق بینهایت! زیباتر از اسکرین‌سیور سنگین و آنچنانی امروزی!


(جهت دانلود به "ادامه مطلب" مراجعه کنید) 



ادامه مطلب ...

حل مسائل ریاضی (کاملاً تشریحی) Algebrator 5.02 Portable

   Algebrator  5.02  Portable




نرم‌افزار Algebrator برنامه‌ای با روش کار بسیار ساده است که شما را قادر می‌سازد در هر سن و هر مقطعی که باشید سوالات ریاضی خود را به آسانی حل کنید! اگر فرزندانتان از شما سوالاتی می‌کنند که قادر به حل آنها نیستید یا اگر خودتان مشغول تحصیل هستید و به ‌دنبال راه‌حل و پاسخ یک سوال پیچیده می‌گردید، براحتی می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار، پاسخ را در زمانی بسیار کوتاه مشاهده کنید. حتی اگر استاد دانشگاه باشید یا یک موسسه آموزشی را مدیریت می‌کنید و با مسائل پیچیده ریاضی سر و کار دارید، باز هم بدون نیاز به ماشین‌حساب‌های گران قیمت و صرف وقت طولانی برای حل مسائل ریاضی، می‌توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه صورت مساله را در این نرم‌افزار تعریف و پاسخ را در کسری از ثانیه مشاهده کنید! ( به ادامه مطلب رجوع کنید)

ادامه مطلب ...

تقدیم به پیشگاه عزیز خدا، حضرت فاطمه (س) - شعر از : eDvArDo

سلام به دوستان خوبم

با این شعر خاطره ای عجیب دارم، سال 82 سرودم! یک بیتش به دلم نمی نشست، که امروز اومد! ویرایش کردم و به دوستان و همه عرضه میکنم.


عزیز خدا "

ای که زن از نام تو زینت گرفت --- صبر تو در کربلا زینب گرفت

عرشیان مست و خمار بوی تو --- من چه گویم از کمال خوی تو

ای که لولو در نگاهت خس شده --- ای که نامت مرهم هرکس شده

کی تواند نام تو از یاد رفت --- نامها از نام تو برباد رفت

گل خوشبوی محمد، فاطمه --- خوب کردی حق مطلب، خاتمه

ای عزیزالله تویی ناز خدا --- زیور اسراری و راز خدا

قاب شد خوابت درون خوابها --- مرهم دستت نرفت از یادها 

من دوا خواهم زتو در عافیت --- تو شفاعت کن مرا در عاقبت 


شعر از : eDvArDo 

تقدیم به پیشگاه عزیز خدا، حضرت فاطمه سلام الله علیها


تقویم خورشیدی جلالی‌(قابل حمل) Jalali Calendar 1.4.4 Portable


 تقویم خورشیدی جلالی (قابل حمل)


  Jalali Calendar 1.4.4 Portable



یکی از نیازهای همیشگی کاربران فارسی زبان ویندوز وجود یک تقویم خورشیدی و مبنا قرار دادن آن برای انجام کارهای روزانه است. تقویمی که بتواند مانند یک سررسید و بر حسب نیاز کاربر رویدادها و تعطیلات رسمی کشور را نمایش دهد، یادداشتها را ذخیره کند، کارهای کاربر را ثبت کرده و یادآوری نماید. نرم افزار JalaliCalendar 1.4.4 برنامه ای است رایگان برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک سررسید همیشه در دسترس در دسکتاپ خود دارند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رویدادها، مناسبات و تعطیلات رسمی ایران را ببینید و مدیریت کنید، یادداشتهای روزانه خود را ذخیره نمایید، وظایف و کارهای خود را زمان بندی کنید و در ساعت مقرر هشدار انجام کار را دریافت نمایید، و با انتخاب شهر مورد نظر خود از قابلیت نمایش اوقات شرعی در دسکتاپ و پخش اذان استفاده نمایید.  (به ادامه مطلب رجوع کنید)



ادامه مطلب ...

فشرده‌سازی‌فیلم ها Advanced Video Compressor 2012 Portable

 
Advanced Video Compressor 2012 Portable



Advanced Video Compressor 2012 نرم افزار کاربردی و بسیار مفید به منظور فشرده سازی فایل های ویدیویی می باشد ، اگر قصد دارید یک ویدیو را در اینترنت منتشر کنید اما حجم آن بالا است و احساس می کنید که باید حجم آن را کاهش دهید این نرم افزار می تواند به شما کمک شایانی بکند ، شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های ویدیویی خود را به شکل محسوسی فشرده کنید با این تفاوت که هیچ گونه افت کیفیتی در آن به وجود نخواهد آمد و شما تنها حجم آن را کاهش خواهید داد. (برای توضیح بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید)


ادامه مطلب ...

بهترین نرم افزار فکس Venta Fax & Voice 6.3.93.321 Portable


Venta Fax & Voice 6.3.93.321 Business Portable




امروزه فکس یکی از پر کاربرد ترین ابزارهای ارتباطی به شمار می رود در واقع هر شرکتی علاوه بر شماره تلفن و آدرس ایمیل دارای آدرس فکس نیز می باشد که سایر شرکت ها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. همانطور که می دانید برای دریافت و ارسال فکس شما نیازمند به داشتن دستگاه فکس هستید که با استفاده از آن بتوانید فکس به دیگران ارسال کنید و یا از سایرین فکس دریافت نمایید. همانطور که می دانید این دستگاه بسیار گران قیمت است و خرید آن برای همه امکانپذیر نمی باشد. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می توانید از آن به جای دستگاه فکس استفاده کنید.
 نرم افزار VentaFax & Voice Business Edition یک دستگاه فکس است که در رایانه کاربرد دارد. در واقع شما با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به خرید دستگاه فکس نخواهید داشت زیرا محیط این نرم افزار کاملآ شبیه دستگاه فکس بوده و شما با استفاده آن قادر خواهید بود تا به آسانی فکس ارسال و دریافت کنید. بعلاوه شما می توانید علاوه بر دریافت و یا ارسال فکس های سیاه و سفید، فکس های رنگی را نیز دریافت و ارسال نمایید. 

(برای توضیح بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید)

ادامه مطلب ...

قویترین تبدیل‌کننده WinX HD Video Converter Deluxe 3.12.2 Port

WinX HD Video Converter Deluxe 3.12.2 Portable




WinX HD Video Converter Deluxe 3.12.2 Build 20120207

 قابل اعتمادترین نرم افزار تبدیل ویدئو های HD است که میتواند فرمت های معمول HD مانند HD TS, HD MTS, HD M2TS, HD MKV, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MPG, HD MP4, HD MOV, HD ASF, HD MOD و غیره را تبدیل کند. علاوه برموارد ذکر شده این نرم افزار توانایی تبدیل فایل های HD و SD به یکدیگر را دارد. از نمونه فایل های SD میتوان به AVI, MP4, MOV, WMV و غیره اشاره کرد. (برای توضیح بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید)


ادامه مطلب ...