"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

مدیریت و بهینه سازی رجیستری Reg Organizer 6.35 Portable


Reg Organizer 6.35 Portable





Reg Organizer 6.35 Portable نرم افزاری کاربردی با امکانات بسیار جهت مدیریت و بهینه سازی رجیستری ویندوز ، رفع مشکلات و حذف نرم افزارهای نصب شده به روی ویندوز میباشد . نرم افزار امکان مشاهده و ویرایش بخش رجیستری ویندوز جهت حذف یا اضافه کردن کلید و نمایش اطلاعات در مورد هر کلید و امکان حذف کامل نرم افزارهای نصب شده به روی ویندوز را به شما خواهد داد. نرم افزار با اسکن کردن بخش رجیستری ویندوز کلیدهای معیوب و فایلهای DLL و ... را جدا سازی و حذف میکند.بخش Disk Cleanup هم در این نرم افزار امکان پاکسازی هارد دیسک شما از اطلاعات و فایلهای غیر ضروری را در اختیار شما قرار میدهد.

 

ادامه مطلب ...

مدیریت اطلاعات هارددیسک WinDirStat 1.1.2.80 Portable



WinDirStat 1.1.2.80 Portable




نرم افزار فوق می توانید فضای دیسک رایانه تان را به آسانی و بدون پیچیدگی خاصی آزاد کنید. این نرم افزار می تواند مقدار فضای استفاده شده هارددیسک رایانه شما را که با رنگ های مختلف کدبندی شده است را نمایش دهد. در واقع این رنگها بیانگر این هستند که چه نوع فایل ها و کدام پوشه ها فضای بیشتری از هارددیسک را اشغال می کنند. پنجره این نرم افزار شامل سه بخش است که منوی tree view که ذر یالا سمت چپ قرار دارد به شما اجازه ی گشت و گذار بر روی هارد دیسکتان را خواهد داد. همچنین از قسمت List view که در بالا و در سمت چپ قرار دارد می توانید فرمت فایل های موجود بر روی هارد دیسک رایانه خود را به همراه رنگ مرتبط با آنها لیست کنید. به کمک گزینه treemap view نیز می توانید نقشه ای از هارددیسک سیستمتان داشته باشید. شما می توانید از داخل خود نرم افزار فایل های مورد نظرتان را حذف و یا جابجا کنید. با این نرم افزار می توانید از محل استقرار فایل های حجیم هارد با خبر شوید. این برنامه کاملا رایگان بوده و در نسخه های مختلف ویندوز قابل اجرا می باشد.

 

ادامه مطلب ...

نرم‌افزار قدرتمند رایت BurnAware Professional 6.9.4 + Portable


BurnAware Professional 6.9.4 + Portable


BurnAware Professional 69



BurnAware Professional 6.9.4
 نرم افزاری کم حجم اما حرفه ای جهت رایت دیسکهای CD, DVD, Blu-ray کنید.این یک برنامه بسیار سبک و ایده آل است که شما می توانید از آن برای ایجاد دیسکهای فیلم،موسیقی،اطلاعات و غیره استفاده کنید.رابط کاربری بسیار ساده آن به شما کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در کارتان داشته باشید و در ضمن با یک محیط ساده هر کاربر مبتدی را قادر به استفاده از این برنامه می کند. شما به راحتی می توانید اطلاعات خودتان را رایت کنید و یا در قالب فایلهای ایمیج ذخیره کنید.


ادامه مطلب ...

مدیریت کامل سیستم SystemExplorer 5.0.0 Portable


SystemExplorer 5.0.0 Portable


scrfTGt5c



System Explorer 5.0.0
 نرم افزاری است که توانایی نمایش جزئیاتی از اطلاعات سیستم شامل پردازش ها ،‌ درایو ها ، سرویس ها ،‌ ارتباطات ، نرم افزار ها و… را دارا می باشد. این نرم افزار همچنین تاریخچه ای از مانیتورینگ های فعال پردازش ها را لیست می کند و نمایش می دهد. قابلیت دیگر این نرم افزار خاتمه دادن به پردازش های در حال اجرا می باشد.

 

ادامه مطلب ...

مبدل همه‌کاره XMedia Recode 3.1.8.5 Portable

.


XMedia Recode 3.1.8.5 Portable


1 11



XMedia Recode 3.1.8.5 نرم افزار تبدیل کاملا سودمند که ده ها فرمت ویدئویی و همچنین فرمت های خاص ویدئو موبایل را پشتیبانی می کند این نرم افزار رابط کاربری ساده ای دارد اما نگذارید سادگی آن شما را به اشتباه بیاندازد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و تنظیمات کاملی برای تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند.


 XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد کار با این نرم افزار بسیار آسان است تنها کافیست فایل های مورد نظرتان را باز کنید و فرمت خروجی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید همچنین می توانید صفی از ویدئو ها انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید.

 

ادامه مطلب ...

ساخت فلش بوتیبل WindowsToUSB Lite 1.3.0.0 Portable



WindowsToUSB Lite 1.3.0.0 Portable


WindowsToUSB Lite 1



WindowsToUSB Lite 1.3.0.0 Portable نرم افزاری کم حجم، ساده و رایگان جهت انتقال اطلاعات نصب انواع ویندوز به فلش مموری می باشد که این امکان را برای کاربران فراهم میکند تا به راحتی و با چند کلیک ساده اطلاعات لازم برای بوت و نصب ویندوزهای 7 / 8 / 8.1 را از روی DVD یا فایل ISO آن به روی حافظه USB منتقل نمایند و با راه اندازی رایانه خود آن را بوت کرده و اقدام به نصب ویندوز مورد نظر خود از روی فلش مموری نمایند . 


ادامه مطلب ...

تبدیل عکس به نقاشیهای زیبا FotoSketcher 2.80 Portable

 


FotoSketcher 2.80 Portable


convert your images to sketches and drawing with fotosketcher


FotoSketcherPortable



نرم افزار FotoSketcher 2.80 می تواند به راحتی و با چند کلیک عکس معمولی شما را به نقاشی تبدیل کند. شما فقط کافیست عکس مورد نظر خود را که در مناظر و یا سایر مناطق گرفته اید را وارد نرم افزار کنید و سپس خود نرم افزار به صورت خودکار ویرایش های لازم را بر روی آن انجام می دهد و در آخر عکس واقعی شما را تبدیل به عکس نقاشی می کند که البته برای طبیعی تر شدن عکس آن را در قابی شیک قرار می دهد تا به عکس نقاشی جلوه ی حقیقی تری را بدهد. همچنین اگر شما از کیفیت عکس تبدیل شده به نقاشی راضی نبودید می توانید به صورت دلخواه تنظیمات آنرا جا به جا کنید تا باعث کیفیت بیشتر نقاشی گردد. علاوه بر قابلیت تبدیل عکس به نقاشی، این نرم افزار دارای قابلیت های جالب دیگری نیز می باشد. 

در واقع در نرم افزار چندین مد مختلف قرار دارد که هر مد عکس شما را به عکس طراحی تبدیل می کند مد هایی مانند هاشور، چهار خانه، خطوط سیاه و سفید، شطرنجی، کارتونی و بسیاری از مد های دیگر. بعلاوه در این نرم افزار ابزارهای دیگری مانند ابزار نوشتن که می توانید پس از تبدیل عکس به نقاشی اسم خود را به گوشه نقاشی با فونت های بسیار زیبا اضافه کنید هم قرار گرفته اند. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این نرم افزار امکان چاپ آنی عکس تبدیل شده توسط پرینتر است زیرا در آن گزینه چاپ مستقیم قرار دارد که می توانید با استفاده از این گزینه به محض ساخته شدن نقاشی آن را بر روی کاغذ در سایزهای مختلف چاپ کنید.


ادامه مطلب ...