"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

حذف کامل نرم‌افزارهای نصبی Total Uninstall Pro 6.4.0 Portable


Total Uninstall Pro 6.4.0 Portable




Total Uninstall Pro 6.4.0 یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه ی حذف کامل برنامه های نصب شده بر روی ویندوز می باشد. هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید ، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا شود ، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه ها ممکن است با هم تداخل پیدا کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم ، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند ، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حد زیادی افزایش داد.

 Total Uninstall که از http://edvardo.blogsky.com دانلود میکنید قبل از حذف نرم افزارها ابتدا آنها رابه طور کامل آنالیز می کند و بدون هیچ کمکی از Add/Remove وینوز و کاملا به صورت مستقل برنامه را پاک می کند. فقط لازم است برنامه ای که می خواهید آن را به طور کامل حذف نمایید را از لیست برنامه انتخاب کنید. Total Uninstall خود برنامه را آنالیز می کند و سپس فایل ها و پوشه های برنامه و حتی کلید های ریجستری برنامه را در حالی که به شما نیز نشان می دهد ، به طور کامل حذف می نماید.

ادامه مطلب ...

بهینه‌ساز قوی Advanced RegistryCare Pro 2.1.0.100 Portable



Advanced Registry Care Pro 2.1.0.100 Portable





Advanced Registry Care Pro 2.1.0.100 ابزاری قدرتمند جهت نگهداری و بهینه سازی رجیستری ویندوز میباشد. نرم افزار به شما کمک میکند تا رجیستری خود را اسکن ، پاکسازی ، تعمیر ، پشتیبان تهیه و بازیابی کنید. نرم افزار در هر 2 ویندوز 32 بیتی و 64 بیتی قابل اجراست و سرعت ویندوز شما را تا حدودی افزایش میدهد. نرم افزار با یک کلیک رجیستری را اسکن میکند و مشکلات را به شما گزارش میدهد و شما نیز تنها با یک کلیک مشکلات را رفع میکنید.

شما هر بار که سیستم خود را روشن میکنید یک سری کلیدهای زائد و نادرست در رجیستری ویندوز ایجاد میشود که این نرم افزار همین کلیدها را به عنوان خطا به شما نشان داده تا با حذف آنها سرعت ویندوز رو بهبود ببخشید. 
ادامه مطلب ...

حذف‌نرم‌افزارهای‌نصبی IObit Uninstaller 3.0.4.1083 Portable


IObit Uninstaler 3 Portable




نرم افزار IObit Uninstaller 3.0.4.1083 یک ابزار رایگان است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های مختلف نصب شده برروی سیستم را به طور کامل و مطمئن پاکسازی کنید. این برنامه می تواند عملیات عزل برنامه ها را بصورت کامل با حذف تمام متعلقات آن از روی سیستم انجام دهد به طوری که هیچ فایلی مربوط به برنامه عزل شده بر روی سیستم باقی نمی ماند.

 

ادامه مطلب ...

بهینه ساز قدرتمند ویندوز ARO 2013 Portable


 ARO 2013 Portable برنامه ای برای پیدا کردن خطاهای که در رجیستری ویندوز مخفی شده، شناسایی درهم و برهمی کامپیوتر و مرورگر های وب (پخش فایل های برنامه بر روی هارد) که ممکن است کارایی کامپیوتر را پایین بیاورند و حصول اطمینان از اینکه کامپیوتر دارای برنامه های امنیتی بروز شده هست، می‌باشد. با موتور جستجو پیشرفته این برنامه، امکان جستجوی عمیق برای شناسایی و تعمیر خطاهای رجیستری فراهم می‌شود.

 همچنین ARO 2012 قادر به جستجو و حذف فایل‌های بی مصرف که در طول زمان بر روی سیستم انباشته شده‌اند و قادر به کاهش کارایی کامپیوتر هستند می‌باشد.

 این ابزار رجیستری دارای امتیازات بالا و قدرتمند در حین حال با کاربرد آسان قادر به حفظ عملکرد سیستم به مانند روزهای اول نصب سیستم عامل می‌باشد.

 

ادامه مطلب ...

آنتی‌ویروس‌شگفت‌انگیزWebroot SecureAnywhereComplete 2014


Webroot SecureAnywhere Complete 2014 v8.0.4.17 Portable




Webroot SecureAnywhere Complete برنامه قدرتمند و کم حجم محافظت از کامپیوتر , تلفن های همراه و دیگر دستگاه های جانبی. شما با این برنامه می توانید سیستم خود را در برابر تمامی حملات احتمالی ایمن کنید. این برنامه می تواند تمامی اطلاعات مربوط به کلمات عبور , کارتهای اعتباری و دیگر فایلهای محرمانه شما را کدگذاری کند و به این ترتیب دسترسی هکران و افراد سودجو را از سیستم شما کوتاه کند. البته تمامی قابلیت های این برنامه به همین جا ختم نمی شود. این برنامه با در اختیار داشتن فایروال و سیستم مانیتورینگ اتصال شبکه قادر به بلوک کردن ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها، و تهدیدات امنیتی دیگر می باشد که می تواند کامپیوتر شما را در حدود دو دقیقه اسکن کرده و تهدیدات ناشناخته را بر اساس رفتار مشکوک آن ها متوقف کند. همچنین بلوک وب سایت های مضر و توقف تماس های ناخواسته و پیام های متنی در گوشی های آندروید، تضمین امنیت معاملات آنلاین و اطلاعات مالی برای خرید امن تر و بانکداری در کامپیوتر و تلفن های همراه، بکاپ خودکار فایل ها تا ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین و هماهنگ سازی فایل ها و پسوردها در رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما و امکان حذف فایل های شما بدون امکان بازیابی از دیگر مواردی است که این نرم افزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.


 
ادامه مطلب ...