"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

عیب‌یابی و اسکن تغییرات رجیستری RegSnap 7.0.2089 Portable


RegSnap 7.0.2089 Portable


RegSnap برنامه ایست برای کار با رجیستری ویندوز! این برنامه وسیله ایست که به شما کمک میکند تا تغییرات ایجاد شده در رجیستری را آنالیز کنید. شما میتوانید عکسهای فوری گرفته شده توسط این برنامه از رجیستری را مورد بررسی قرار دهید که کدام یک از Key ها اضافه یا کم یا تغییر کرده اند. همچنین شما میتوانید قسمتهای حساس دیگر رجیستری را بررسی کنید از جمله دایرکتوری ها و Program File و My Documents و نیز Win.ini و System.ini و autoexec.bat و config.sys فایلها. RegSnap میتوانند گزارش کارش را به صورت فایلهای HTML و Reg. به شما بدهد.
 



 همونطور که میدونید رجیستری یک بانک اطلاعاتی بزرگ هست که سیستم عامل ویندوز از اون استفاده میکنه و اطلاعات و تنظیمات خود و برنامه های نصب شده رو در اون ذخیره میکنه.
بعد از مدتی کار با ویندوز و برنامه های جانبی اطلاعاتی به این بانک اطلاعاتی اضافه و کم میشه و همین باعث پراکندگی اطلاعات رجیستری و یا گم شدن و خراب شدن و یا باقی ماندن اطلاعات بدون استفاده میشه که این امر هم تاثیرات زیادی در کار کرد سیستم و سایر نرم افزار ها داره!
استفاده از یک همچین نرم افزاری ، رجیستری ویندوز رو مرتب و خالی از اشکال میکنه و میتونید از ویندوز خودتون مثل روز های اولیه نصب کار بکشید. (البته بشرط استفاده درست!)






سپاس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد