"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

آنتی‌ویروس‌شگفت‌انگیز Webroot SecureAnywhere Complete 2013

Webroot SecureAnywhere Complete 2013 8.0.2.96 Portable







Webroot SecureAnywhere Complete برنامه قدرتمند و کم حجم محافظت از کامپیوتر , تلفن های همراه و دیگر دستگاه های جانبی. شما با این برنامه می توانید سیستم خود را در برابر تمامی حملات احتمالی ایمن کنید. این برنامه می تواند تمامی اطلاعات مربوط به کلمات عبور , کارتهای اعتباری و دیگر فایلهای محرمانه شما را کدگذاری کند و به این ترتیب دسترسی هکران و افراد سودجو را از سیستم شما کوتاه کند. البته تمامی قابلیت های این برنامه به همین جا ختم نمی شود. این برنامه با در اختیار داشتن فایروال و سیستم مانیتورینگ اتصال شبکه قادر به بلوک کردن ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها، و تهدیدات امنیتی دیگر می باشد که می تواند کامپیوتر شما را در حدود دو دقیقه اسکن کرده و تهدیدات ناشناخته را بر اساس رفتار مشکوک آن ها متوقف کند. همچنین بلوک وب سایت های مضر و توقف تماس های ناخواسته و پیام های متنی در گوشی های آندروید، تضمین امنیت معاملات آنلاین و اطلاعات مالی برای خرید امن تر و بانکداری در کامپیوتر و تلفن های همراه، بکاپ خودکار فایل ها تا ۳۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین و هماهنگ سازی فایل ها و پسوردها در رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه شما و امکان حذف فایل های شما بدون امکان بازیابی از دیگر مواردی است که این نرم افزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.




شرکت امنیتی وب روت ( بزرگترین کمپانی امنیتی خصوصی آمریکا ) چندی پیش نسخه 2013 محصولات ضد ویروس خود با نام Webroot Secure Anywhere را ارائه نمود .در اولین گام 2 وب سایت PC-MAG و Passmark اقدام به بررسی این محصولات نمودند و این محصولات توانستند با بهترین نتایج توسط این 2 وب سایت تائید شوند .

هم اکنون وب سایت انگلیسی Computeractive اقدام به بررسی این محصول نموده است


بررسی Webroot Secure Anywhere توسط Computeractive

سری جدید محصولات شرکت Webroot که در حال حاضر بزرگترین کمپانی امنیت خصوصی آمریکا می باشد دارای حجم بسیار کم نصب ، استفاده بسیار کم از منابع سیستم ، سرعت اسکن فوق العاده بالا ، استفاده از برترین تکنولوژی های حفاظتی PREVX و تکنولوژی های امنیت ابری ( Cloud Security ) می باشد .

قابل ذکر است شرکت وب روت در نسخه های قبلی بجزء استفاده از تکنولوژی های حفاظتی خود از تکنولوژی موتور ویروس یاب شرکت Sophos نیز بهره می برد .

نسل جدید محصولات شرکت وب روت ( WEBROOT ) با نام تجاری Webroot Secure AnyWhere ارائه شده است و بجزء حفاظت از رایانه های ویندوزی از گوشی های موبایل اندروید ( Android ) و iOS اپل نیز محافظت می نماید .

محصولات کمپانی وب روت ( Webroot ) بعد از محصولات شرکتهای Symantec , Trend Micro و McAfee ، پرفروشترین و معتبرترین محصولات امنیتی و ضد ویروس در آمریکا می باشند .



ویژگی های کلیدی نرم افزار Webroot SecureAnywhere Complete :


 - حفاظت در برابر انواع ویروسها ، بدافزارها ، مالورها ، روت کیتها ، هرزنامه ها ( ایمیل های آلوده ) ، نرم افزارهای جعلی ، هکرها ، بوت نتها و دیگر تهدیدات .

- مدیریت پسوردها

- 6 تا 30 گیگابایت فضای آنلاین امن وب برای پشتیبان گیری با قابلیت اشتراک گذاری و همخوانی اطلاعات و دسترسی از هر نقطه .

- شناسایی براساس رفتار شناسی

- بهینه سازی سیستم و پاکسازی تمام نشانه های اعمال آنلاین

- حفاظت پیشرفته هنگام خریدهای اینترنتی و استفاده از اینترنت بانک

- حفاظت از گوشی های موبایل اندروید و تجهیزات iOS شرکت اپل 

- نصب بسیار آسان و کم حجم 

- مدیریت منابع سیستم 

- سرعت اسکن بالا



خوشحالم که برای اولین بار در ایران و شاید هم در جهان (جستجو کردم و جایی ندیدم!) این آنتی ویروس قدرتمند و شگفت انگیز را پرتابل کردم و برای دوستان خوبم اینجا قرار دادم.  eDvArDo


دانلود: (حجم فقط 3.1 مگ)



 Webroot SecureAnywhere Complete 2013 8.0.2.96 Portable



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد