"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

تقدیم به پیشگاه عزیز خدا، حضرت فاطمه (س) - شعر از : eDvArDo

سلام به دوستان خوبم

با این شعر خاطره ای عجیب دارم، سال 82 سرودم! یک بیتش به دلم نمی نشست، که امروز اومد! ویرایش کردم و به دوستان و همه عرضه میکنم.


عزیز خدا "

ای که زن از نام تو زینت گرفت --- صبر تو در کربلا زینب گرفت

عرشیان مست و خمار بوی تو --- من چه گویم از کمال خوی تو

ای که لولو در نگاهت خس شده --- ای که نامت مرهم هرکس شده

کی تواند نام تو از یاد رفت --- نامها از نام تو برباد رفت

گل خوشبوی محمد، فاطمه --- خوب کردی حق مطلب، خاتمه

ای عزیزالله تویی ناز خدا --- زیور اسراری و راز خدا

قاب شد خوابت درون خوابها --- مرهم دستت نرفت از یادها 

من دوا خواهم زتو در عافیت --- تو شفاعت کن مرا در عاقبت 


شعر از : eDvArDo 

تقدیم به پیشگاه عزیز خدا، حضرت فاطمه سلام الله علیها


نظرات 1 + ارسال نظر
خانواده سالم سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.khanevadesalem.ir

سلام متشکرم از حضور شما و نظرات جنابعالی. شعر بسیار زیبایی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد