"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

بهینه سازی رجیستری ویندوز ARO 2012 Portable



ARO 2012 Portable



 ARO 2012 Portable برنامه ای برای پیدا کردن خطاهای که در رجیستری ویندوز مخفی شده، شناسایی درهم و برهمی کامپیوتر و مرورگر های وب (پخش فایل های برنامه بر روی هارد)که ممکن است کارایی کامپیوتر را پایین بیاورند و حصول اطمینان از اینکه کامپیوتر دارای برنامه های امنیتی بروز شده هست، می‌باشد. با موتور جستجو پیشرفته این برنامه، امکان جستجوی عمیق برای شناسایی و تعمیر خطاهای رجیستری فراهم می‌شود. همچنین ARO 2012 قادر به جستجو و حذف فایل‌های بی مصرف که در طول زمان بر روی سیستم انباشته شده‌اند و قادر به کاهش کارایی کامپیوتر هستند می‌باشد. این ابزار رجیستری دارای امتیازات بالا و قدرتمند در حین حال با کاربرد آسان قادر به حفظ عملکرد سیستم به مانند روزهای اول نصب سیستم عامل می‌باشد.

ARO 2012 v8.0.7.0

(برای خواندن تمام متن و دانلود به "ادامه مطلب" رجوع کنید)



ترفند های رجیستری برنامه ARO 2012 Portable :

بهبود کارایی سیستم NTFS
زمان دسترسی به فایل‌ها و پوشه‌ها به صورت مرتب به وسیله ویندوز به روز می‌شود که این چرخه باعث استفاده از منابع CUP و رم می‌شود. این ویژگی به کاربرانی که دارای فایل‌های چند رسانه ای زیادی می‌باشند و همیشه از آن‌ها استفاده می‌کنند کمک می‌کند تا ثبت زمان دسترسی به این فایل‌ها را غیر فعال کنند.

بهبود عمل اصلی کارایی Kernel سیستم:
درایوها و کد های اضافی سیستم که در مواقع خاص و یا به ندرت از آن ها استفاده می‌شوند به صورت پیش فرض درون حافظه رم سیستم کامپیوتر ذخیره می‌شود که باعث کاهش کارای سیستم می‌شود. با این ویژگی شما به ویندوز این اجازه را می‌دهید تا این اطلاعات را زمانی که از آن‌ها استفاده ای نمی‌شود بر روی هارد ذخیره کند.

افزایش الویت CPU
به صورت پیش فرض ویندوز منابع CPU را به صورت مساوی بین برنامه های در حال اجرا تقسیم می‌کند. برای افزایش کارایی برنامه های مورد نظر شما می‌توانید ازا ین ویژگی برای دادن الویت بیشتر در استفاده از منابع CPU به برنامه ای که بیشتر از آن استفاده می‌شود استفاده کنید.

افزایش موضوعات قابل پردازش CPU
زمانی که لود کاری سیستم بالا باشد تعداد موضوعات قابل پردازش CPU به وسیله ویندوز محدود می‌شود. استفاده ازا ین ویژگی باعث می‌شود تا با افزایش تعداد موضوعات قابل پردازش به وسیله CPU در زمان لود کاری آن، کارایی سیستم بیشتر شود.

افزایش سرعت راه اندازی ویندوز
به صورت عادی فایل‌های راه اندازی ویندوز در کل هارددیسک پخش شده است که باعث افزایش زمان دسترسی کامپیوتر به آن‌ها جهت راه اندازی ویندوز می‌شود. با انتقال تمامی فایل‌های راه اندازی سیستم به درون یک کلاستر به هم پیوسته بر روی هارددیسک، زمان دسترسی به این فایل‌ها در شروع راه اندازی ویندوز کاهش پیدا می‌کند.


این نرم افزار توسط من (eDvArDo) پرتابل شده و به شما دوستان تقدیم میگردد



دانلود :  ARO 2012 Portable



  سپاس

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

خوبه، ممنون

راد پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

تشکراز شما بخاطر وبلاگ قشنگتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد