"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

پخش فیلم و موزیک با امکانات بسیار عالی SMPlayer 0.8

SMPlayer 0.8





حتمآ شما برای پخش فایلهای صوتی و تصویری موجود در کامپیوتر خود از نرم افزار های مختلفی استفاده می کنید که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود هستند. همانطور که می دانید سیستم عامل نرم افزار Windows Media Player را در اختیار کاربران قرار داده تا آنها بتوانند با استفاده از این نرم افزار فیلم ها و آهنگهای مورد علاقه ی خود را پخش کنند اما این نرم افزار علاوه بر محیط بسیار ساده ی خود امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار می دهد مثلآ نمی تواند برخی از فرمتهای فایل های تصویری جدید را پخش کند. از همین رو کاربران از نرم افزارهای جایگزین برای پخش فیلم و موزیک استفاده می کنند. به همین منظور امروز در میهن دانلود یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر را برایتان آماده کرده ایم که در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران سراسر دنیا قرار گرفته است. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید)





نرم افزار SMPlayer با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری، در حال حاضر به یک از پر طرفدارترین پلیرهای جهان تبدیل شده است. می توان به جرات این نرم افزار جدید را رغیب اصلی نرم افزار KMPlayer دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلمی را با هر فرمتی که باشد تماشا کنید و یا هر موسیقی را با هر فرمتی که باشد گوش دهید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی و تصوری مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. یکی از امکانات بسیار عالی این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD که معروف ترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی است، امکان پخش فیلم های دی وی دی به همراه تنظیمات کامل تصویر و صدا و همچنین امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی می باشد که در نرم افزارهای مشابه برای اجرای زیر نویس می بایست حتمآ نام فیلم و نام زیرنویس یکی باشد و همچنین در کنار هم قرار داشته باشند تا پلیر بتواند هر دوی آنها را پخش کند، اما در این نرم افزار زیر نویس فیلم میتواند با نام های مختلف و در مسیری جدا از فایل فیلم قرار داشته باشد. این نرم افزار دارای امکانات متنوع و قابلیت های بسیار زیادی می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگی های این پلیر:
- امکان پخش تمام فایلهای تصویری نظیر AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی نظیر MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- قابلیت اجرای زیرنویس فیلم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات تصویر به چندین شکل مختلف.
- قابلیت انجام تنظیمات صدا به چندین شکل مختلف.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...



دانلود 1: (نسخه نصبی)    SMPlayer 0.8


دانلود 2: (نسخه نصبی)    SMPlayer 0.8



دانلود 1:(41.5 مگ ازPortableApps ):(پرتابل) SMPlayer 0.8 Portable



دانلود 2:(14.1 مگ) :(پرتابل) SMPlayer 0.8 Portable



نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام.ممنون از سایتتون.من این برنامه رو دانلود کردم اما برای پخش فرمت flv مشکل داره.فقط صدا رو پخش میکنه .ممنون میشم اگه راهنماییم کنین تا بدونم مشکل از چیه.مرسی

سلام

دوست عزیز، از اینکه به اینجا اومدی و به ویژه از اینکه نظر دادی، سپاسگزارم.

این پلیر با اینکه قدرتمنده ولی در پخش بعضی از فرمتها به دلیل نداشتن کدک مربوطه عاجزه!

برای پخش فرمت مورد نظر شما یا باید از پلیر دیگر که توانایی پخش آن را دارد استفاده کنید یا باید کدک مربوطه یا پک کدک مدیا پلیر روی ویندوزتان نصب کنید.

بنده خودم پک کامل کدک مدیا پلیرها K-Lite ، را روی SMPlayer نصب کردم که در حال حاضر پرتابل آن را دارم و قادر به پخش تمام فایلهای صوتی و تصویری دنیا میباشد.

توصیه بنده: استفاده از پلیرهایی مانند KMPlayer 3.3.0.33 و PotPlayer 1.5.34023 هست.

دوستدار همیشگی شما eDvArDo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد