"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان
"eDvArDo"

"eDvArDo"

دانلود ، آموزش ، گفتمان

پرتابل‌سازی نرم‌افزارها با Cameyo 2.0.831 Portable

Cameyo 2.0.831 Portable





برنامه Cameyo می تواند انواع مرورگرهای وب ، برنامه های کاربردی و … به برنامه های قابل حمل تبدیل کند اما شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این باشد که این برنامه چگونه می تواند از هر نرم افزار دیگری یک نسخه قابل حمل بسازد که در هر سیستم دیگری بتواند به راحتی و بدون اشکل اجرا شده و کاربر بتواند از آن استفاده کند. روشی که برنامه Cameyo از آن برای ایجاد نسخه های قابل حمل نرم افزار ها استفاده می کند بسیار ساده است. این برنامه تنها قبل از نصب برنامه مورد نظر شما یک نسخه از حالت فعلی قسمت های مختلف ویندوز شما تهیه می کند و وقتی شما برنامه مورد نظر را بر روی سیستم خود نصب کردید نیز یکبار دیگر این کار را انجام می دهد. حال حتماً خود شما نیز با طرز کار این برنامه آشنا شده اید. بله ، تنها کافی است اختلافات موجود در این دو نسخه گرفته شده از ویندوز را این برنامه شناسایی کند و متوجه شود که برنامه نصب شدهخ در حقیقت چه تغییراتی بر روی رجیستری سیستم ، فایل ها و … انجام داده است که این تغییرات و کپی برداری ها در حقیقت همان برنامه مورد نظر ما هستند. حال برنامه Cameyo یک فایل اجرایی از این تغییرات ایجاد می کند که شما در هر سیستم که این فایل را اجرا کنید بدون نصب آن نرم افزار بر روی آن سیستم می توانید به راحتی از آن نرم افزار استفاده کنید. (روی ادامه مطلب در ذیل کلیک کنید) 




فقط به یاد داشته باشید که Cameyo تغییرات ذخیره شده را به صورت مستقیم در هنگام اجرای فایل قابل حمل بر روی سیستم شما اعهمال نمی کند به همین خاطر نیز بعد از اجرای فایل مورد نظر در سیستم دیگری نیاز به پاک کردن فایل خاصی برای حذف برنامه مورد نظر خود در سیستم مربوطه ندارید.

بعد از نصب و اجرای نرم افزار Cameyo به راحتی شما می توانید نسخه ی قابل حمل هر نرم افزاری که در سیستم عامل ویندوز خود آن را نصب می کنید را ایجاد کنید برای اینکار تنها مافی است مراحل زیر را دنبال کنید و در آخر نسخه قابل حمل برنامه مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
۱. برنامه Cameyo را با کلیک بر روی آیکون آن اجرا کنید.
۲. در صفحه ظاهر شده بر روی دکمه Capture installation کلیک کنید.





۳. با انجام مرحله ۲ پنجره کوچک دیگری باز می شود که شکل آن را در زیر مشاهده می کنید. حال کافی است برنامه نصب ( Setup ) نرم افزاری را که می خواهید از آن یک نسخه قابل حمل بسازید را اجرا کرده و به طور کامل آن را بر روی سیستم خود نصب بکنید.






۴. بعد از اتمام مراحل نصب برنامه مورد نظر حال کافی است بر روی دکمه Install done از پنجره کوچکی که با انجام مرحله دوم نمایش داده شد کلیک کنیم.
۵. تمام شد. به صورت خودکار از پنجره اکسپلورر ویندوز شما باز می شود و در آن می توانید یک نسخه از برنامه ای که می خواستید آن را قابل حمل کنید را به شما نمایش می دهد.
حال می توانید از این فایل که در حقیقت نسخه قابل حمل نرم افزار مورد نیاز شما است در فلش ، اینترنت و … یک نسخه کپی ایجاد کنید تا در هر جا و سیستمی که نیاز به استفاده از آن برنامه داشتید تنها با یک کلیک بر روی این فایل شروع به استفاده از آن برنامه بکنید.


اما شاید قبلاً نیز برنامه هایی را دیده باشید که امکان ساخت نسخه های قابل حمل برنامه های مختلف را به شما می داده اند اما برنامه Cameyo نسبت به دیگر برنامه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مزایایی نیز دارد که در زیر به خلاصه ای از این ویژگی ها و مزیت ها می پردازیم.
کاملاً رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به عضویت نیست.
برنامه های ساخته شده توسط این نرم افزار هیچگونه تاثیر مخربی نمی توانند به سیستمی که شما آن را بر روی آن اجرا می کنید بزنند.
شما با استفاده از قسمت edit existing Package می توانید بر روی برنامه قابل حمل ایجاد شده تغییراتی نیز اعمال کنید که این برای شخصی سازی برنامه ها بسیار کاربردی است.
استفاده از این برنامه بسیار آسان و سریع است و نیاز به دانش برنامه نویسی و … ندارد.
و …
همچنین این برنامه نسخه آنلاینی نیز دارد که در آن کاربران این برنامه می توانند براحتی آخرین برنامه های قابل حمل شده خود را که با Cameyo ساخته اند را به اشتراک بگذارند و یا برای استفاده از آن ها به صورت مستقیم آن ها را بر روی Drop box خود آپلود کنند.










دانلود:  Cameyo 2.0.831 Portable  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد